About Me

My photo
nm yang di beri oleh mak n ayah tersayang ialah NORKHALBI BINTI HASHIM. pngl BIE je k... sy asal KEDAH. sy ni simple jer orangnye.... biase2 jer.... huhu.... yg penting sy ni suke sgt MAKAN.... (^_@)

Saturday, December 7, 2013

                             RINDU KAT BLOG YANG DAH BERSAWANG NIE......
                                 
                                       AKHIRNYA DAPAT JUGAK UPDATE.


assalamualaikuuuummmm...........
rindunya kat blog ni. dah lm tak update. setahun lebih!
bukan sehari, bukan seminggu, bukan sebulan TAPI setahun lebih dah tak update.
kalulah rumah yang di tinggalkan mungkin dah penuh ngan anai-anai, semut, sawang dan sebagainya.
huhu..... rindunya.
urmmmmmm, malam ni nak update apa ye?

nak cerita tentang kerja lah....
keje yang sangat saya suka.
kerja saya sekarang ialah menjadi guru tadika.
inilah cita-cita saya selama ni.
saya suka kerja saya.... hmmm, nk cari pengalaman banyak-banyak pastu kalau diizinkan ALLAH saya nak bukak tadika sendiri. INSYAALLAH......
hehe...... macam buat karangan pulak.

Malas nak taip banyak-banyak. korang tengok la sniri gambar ni......

  anak-anak belajar solat...


  peace!!! saya dah mandi... huhu


                                sambutan Hari Guru. teacher kena beratur, student jadi pemerhati                                  plak.... huhu.....


  Hadiah Hari Guru. dapat jugak. hehe... rasa di hargai.
  p/s: sengetkan kepala korang. haha....


      Teacher's Training. cikgu tadika pon ada training taw...
              p/s: yang ni pon kena sengetkan kepala korang tu... huhu....


                    persembahan tarian semasa Majlis Ihtifal. Anak-anakku yang berusia 4 tahun pon pandai           menari.


        lawatan ke akuaria...


  seronok betul dorang dapat tengok ikan.

SEKIAN..................
JUMPA LAGI DI EPISOD AKAN DATANG.

No comments:

Post a Comment